The Kardashians
In deze gloednieuwe serie over de bekende, populaire familie krijg je volledige toegang tot hun leven. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall en Kylie laten de camera's weer toe om de waarheid achter de krantenkoppen te onthullen.