Kinds of Kindness
"Kinds of Kindness" is een drieluik geregisseerd door Yorgos Lanthimos. De film volgt drie verhalen: een man zonder keuzes die controle over zijn eigen leven probeert te krijgen; een politieagent, gealarmeerd door de terugkeer van zijn vrouw die totaal veranderd lijkt nadat ze vermist raakte op zee; en een vrouw, vastbesloten om een specifiek iemand met een speciale gave te vinden, die voorbestemd is om een buitengewoon spiritueel leider te worden.