Finding Atlantis
Met behulp van satellietfotografie, bodemradar en onderwatertechnologie onderzoeken experts nu moerassen in Spanje om bewijs te vinden van de oude stad. Als het team geologische formaties kan matchen met Plato's data en beschrijvingen uit de tijd van Atlantis, zijn we misschien dichter bij het oplossen van een van 's werelds grootste mysteries.