Epic Movie
Twee van de gestoorde schrijvers van Scary Movie hebben nu hun parodische pijlen gericht op het grootste genre dat er is: Hollywoods grote zomerfilms, vol special effects.
De hilarische ongein begint als een argeloze groep wezen van vreemde afkomst samenkomt om op een avontuur te gaan waarin ze naar een speciale chocoladefabriek gaan waar ze in een betoverde kledingkast vallen en uitkomen in een magisch land. Hier wordt het hilarisch als de stuntelende groep een kleurrijke verzameling personages tegenkomt, waaronder een flamboyante piraat en een groep tovenaarsleerlingen die meewerken om de Witte Heks van Gnarnia van de troon te stoten.