Ayla y los Mirror
Ayla, een rijk en verwend meisje, blijft geschokt en zonder herinneringen achter na de dood van haar vader. Omdat niemand voor haar wil zorgen, komt ze terecht in opvangtehuis Het Bos. Daar ontmoet ze Inés en de Mirrors, een dansgroep. Ze ontdekt ook een verrassende gave: ze hoort de gevoelens van anderen door middel van muzikale visioenen. Haar tante Esmeralda houdt Ayla nauwlettend in de gaten om er zeker van te zijn dat die geen bedreiging vormt voor haar net geërfde fortuin.
Nadat Ayla haar geheugen heeft verloren, komt ze terecht in Het Bos, waar haar nieuwe leven begint.
Ayla ontdekt iets over haar verleden, wat tot problemen leidt tijdens de repetities van de Mirrors.
De Mirrors zoeken naar ideeën om geld te werven voor Het Bos en om mee te doen aan Move You.
Op de dag van het optreden in het winkelcentrum zijn de Mirrors druk bezig met de voorbereidingen.
De Mirrors lijden onder Valens training. Ayla en David maken plannen voor hun eerste date.
De spanning tussen de Mirrors groeit, waardoor hun deelname aan de wedstrijd onzeker is.
De Mirrors en de andere bewoners van Het Bos bereiden een afscheidsfeestje voor Sami voor.
Esmeralda beveelt Eric de Mirrors te boycotten voor de examens. Kako staat voor een dilemma.