Welcome to Wrexham
Rob McElhenney en Ryan Reynolds runnen de Wrexham Association Football Club en proberen van deze underdogs een succes te maken dat iedereen inspireert. De docuserie volgt Rob en Ryan van Hollywood tot Wales terwijl ze een spoedcursus als clubeigenaren krijgen en belicht hoe het lot van de club is verbonden met het lot van de stad.
Ryan Reynolds en Rob McElhenney willen een voetbalclub in het Verenigd Koninkrijk overnemen.
Wrexham wil zich kwalificeren voor de play-offs terwijl de nieuwe eigenaars het spel leren kennen.
Rob McElhenney en Ryan Reynolds overtuigen de spelers en de leiding om hun een kans te geven.
De eerste thuiswedstrijd van Wrexham komt eraan, of Rob en Ryan er nu klaar voor zijn of niet.
In deze speciale aflevering nemen Ryan Reynolds en Rob McElhenney ons mee op een tour door Wales.
De voorzitters van Wrexham, Ryan Reynolds en Rob McElhenney, bezoeken als verrassing een wedstrijd.
Ryan Reynolds en Rob McElhenney kunnen eindelijk Wrexham bezoeken en tijd doorbrengen met hun team.
Fans klagen over de slechte prestaties van Wrexham en richten hun woede op manager Phil Parkinson.
Wissels vormen een bedreiging voor Wrexham nu ze zich voorbereiden op de allerslechtste ploeg.