No Man's Land
Arthur Knaap, een jonge man uit 1914, sluit zich aan bij het Vreemdelingenlegioen in Parijs om zijn land te verdedigen, maar wordt geconfronteerd met de gruwelijke realiteit van de loopgravenoorlog. Een belangrijk beslissing verandert Arthur's lot en de loop van het conflict, maar achtervolgende nachtmerries onthullen de tol van zijn keuzes.