Boomdokter Donald
Boomchirurg Donald Duck gaat de strijd aan met de ondeugende eekhoorns Knabbel en Babbel wanneer hij ontdekt dat ze eikels bewaren in een boom die hij moet verzorgen. Donald zorgt bij het duo voor problemen met zijn snoeischaar, die de eekhoorns aanzien voor een vogel, en een emmer teer, maar Knabbel en Babbel krijgen de overhand en Donald krijgt de schrik van zijn leven.