Pets
De documentaire Pets trekt de wereld rond en onderzoekt de bijzondere relatie tussen mensen en hun dieren. Er komen zowel honden, katten, varkens, geiten en zelfs roofvogels aan bod, waardoor de kijker wordt meegenomen op een hilarische en ontroerende reis vol liefde, verlies en likjes.