The Cult of NatureBoy
The Cult of NatureBoy volgt de opkomst van Eligio Bishop, alias NatureBoy, de leider van Carbon Nation. Vanaf 2016 lokt hij via sociale media volgers naar zijn zelfbenoemde 'zwarte utopie'. Wat begint als een alternatieve levensstijl in de tropen, ontaardt in een sekte vol geweld, seks, manipulatie en dwang, met als eindpunt zijn proces in 2024 en levenslange celstraf.
NatureBoy begint zijn online avontuur en belooft het paradijs aan wie hem volgt naar Costa Rica.
Geweld, seksuele uitbuiting en NatureBoys controle over zijn volgers bereiken hun hoogtepunt.