Secret Treasures - L'Assemblée Nationale
De Franse Nationale Vergadering doet meer dan debatteren, er gaat ook een wereld aan verborgen schatten schuil. Deze film opent de deuren van de tempel van de Franse democratie en onthult de geheime kunst, verfijnde werken en onvermoede geschiedenis die zich binnen de beroemde muren bevinden.