Big Boys Don't Cry
Geïnspireerd door echte gebeurtenissen herbeleeft Paul zijn traumatische jeugd in een tehuis nadat de zelfmoord van een vriend een politieonderzoek op gang brengt. Worstelend met zijn verleden zoekt hij troost in een nieuwe relatie maar moet hij tegen zijn demonen vechten.