Lyckad Upptining Av Herr Moro
Adrian, de ex-partner van Milo Moro, wordt al 43 jaar lang bewaard in een cryobewaarplaats. Milo ontdekt dat hij kan worden ontdooid en weer tot leven kan worden gewekt. Wanneer het personeel van ScandiCryonics arriveert om de cryocontainer met Adrian's lichaam op te halen, realiseert Milo zich dat hij misschien nog niet klaar is voor Adrian's terugkeer.