Extraordinary
Welkom in een wereld waarin iedereen boven de 18 een superkracht krijgt. Behalve de 25-jarige Jen, die zich een tweederangsburger voelt. Gelukkig voorkomen Jens huisgenoten – Carrie, Kash en een mysterieuze zwerfkat – dat ze zich overgeeft aan zelfmedelijden. Stuurloos in een verwarrende wereld en gewapend met een beetje hoop en heel veel wanhoop gaat Jen op zoek naar haar superkracht – als ze er al een heeft. Maar ze ontdekt dat het ook fijn is als het gewoon goed met haar gaat.