Walt's Orlando: 50 Years Making Magic
Om de 50e verjaardag van Walt Disney World Resort te vieren, nemen we kijkers mee op een historische reis van een halve eeuw en meer in Walt Disney Resort in Florida.
Om de 50e verjaardag van Walt Disney World Resort te vieren, nemen we kijkers mee op een historische reis van een halve eeuw en meer in Walt Disney Resort in Florida. Met spectaculaire beelden en muzikale optredens, begeleid door het vermaarde Orlando Philharmonic Orchestra, maar ook interviews met iconische acteurs, actrices en atleten, medewerkers van Walt Disney World, Disney Imagineers, bestuursleden uit heden en verleden die allen hun unieke rol hebben gehad in de sprankelende feeënstof.