Welcome to Wrexham
Rob McElhenney en Ryan Reynolds runnen de Wrexham Association Football Club en proberen van deze underdogs een succes te maken dat iedereen inspireert. De docuserie volgt Rob en Ryan van Hollywood tot Wales terwijl ze een spoedcursus als clubeigenaren krijgen en belicht hoe het lot van de club is verbonden met het lot van de stad.