Terror at the Mall
In september 2013 pleegde Al-Shabaab, een aan Al-Qaeda gelinkte terreurgroep uit Somalië, een aanslag op een luxewinkelcentrum in buurland Kenia. Meer dan 100 beveiligingscamera's legden elke stap van de aanslag vast op video, waardoor een uniek visueel verslag ontstond.