Antonio Machado: Los Dias Azules
Een documentaire die het werk van Antonio Machado weer onder de aandacht brengt, ter gelegenheid zijn 80e sterfdag. Het leven van de dichter als symbool van het Spanje dat verloren ging: een lofzang op het belang van cultuur voor het leven en voor vooruitgang.