Mango
Zadie is een zelfstandig bloemiste die te kampen krijgt met een medische aandoening waardoor ze vleesbomen ontwikkelt in haar baarmoeder. Wanneer haar droomjob werkelijkheid kan worden, wordt ze gedwongen haar ziekte onder ogen te zien voor het haar leven en carrière volledig ondermijnt.