Bringing Down the House
Stap in de doldwaze komedie Bring down the House. De hilarische Steve Martin en voor een Academy Award genomineerde Queen Latifah schitteren met Eugene Levy en Betty White in deze hysterische hit over botsingen van cultuur. Als Peter Sanderson (Martin), een geschijden en stijve advocaat, Charlene ontmoet, een eigenwijze soul sister die net uit de gevangenis is ontsnapt, staat zijn leven op zijn kop. De problemen stapelen zich op en Peter ontdekt al snel dat hij Charlene wel eens net zo hard nodig zou kunnen hebben, als zij hem nodig heeft. Deze knetterende komedie is keer op keer een feest voor het hele gezin!