PORTRAITS DE VOYAGE : LOUISIANE - La Boucherie
Een jonge Cajun-vrouw deelt een oude Cajun-traditie tijdens een feestje in de bayou: zang, bier en typische gerechten (backbone stew, boudin, grattons).