Handigang
De 17-jarige Sam zit op de middelbare school, net als anderen van zijn leeftijd. Maar Sam zit in een rolstoel. De komst van een nieuwe leerling, Vincent, verandert alles. Samen beginnen ze een groep om te wijzen op het gebrek aan toegankelijkheid en begrip waar ze dagelijks mee kampen.
De 17-jarige Sam zit op de middelbare school, net als anderen van zijn leeftijd. Maar hij is niet zoals de meeste anderen. Sam zit in een rolstoel. Hij is grootgebracht door zijn moeder, Nina. De komst van een nieuwe leerling, Vincent, maakt Sam bewust van de onrechtvaardigheden tegenover hem en zijn ‘speciale vrienden’: Lila, die Asperger heeft, en Tom, die slechthorend is. Samen beginnen ze een groep om te wijzen op het gebrek aan toegankelijkheid en begrip waar ze dagelijks mee kampen. Ze willen bewustzijn kweken zonder zelfbeklag.