Paolo's Happiness
Paolo Piangino is een erg gelukkig man—want hij kan huilen. Hij huilt als verhalen een treurig einde hebben en hij huilt als verhalen een gelukkig einde hebben. Paolo's tranen maken andere mensen ook gelukkig. Ze kunnen Paolo's geluk plukken als bloemen. Echter, ze kunnen het niet bewaren.