Douche
Een jonge, ambitieuze kunstenaar uit een klein Zweeds stadje verlaat zijn veilige bestaan om persoonlijk geluk en succes te zoeken in het bruisende Stockholm. Daar sluit hij vriendschap met iemand die zijn leven verandert.