Bloed, Zweet en Tranen
In de film worden de drie belangrijkste fases uit het leven van André Hazes verteld; zijn rauwe jeugd en de ontdekking door Johnny Kraaykamp op de Albert Cuypmarkt in de jaren '60, zijn doorbraak in de jaren '80 met de hits als 'Zeg Maar Niets Meer', 'Een Beetje Verliefd' en 'Ik Meen 't' en zijn moeizame laatste maanden in 2004.