Little Manhattan
Little Manhattan is een vrolijke komedie die geschikt is voor kinderen en volwassenen. In een stad die bekendstaat om zijn spanning en sensatie, staan twee jonge vrienden op het punt om aan het grootste avontuur van allemaal te beginnen.
Little Manhattan is een vrolijke komedie die geschikt is voor kinderen en volwassenen. In een stad die bekendstaat om zijn spanning en sensatie, staan twee jonge vrienden op het punt om aan het grootste avontuur van allemaal te beginnen. Gabe (Josh Hutcherson) en Rosemary (Charlie Ray) kennen elkaar al bijna hun hele leven, maar wanneer ze oog in oog komen te staan tijdens een karateles, zien ze elkaar in een heel ander daglicht.