Mickey Go Local
Mickey en zijn vrienden verkennen de mooiste dingen van Singapore en Maleisië - van voedsel en traditionele kleding tot iconische moderne architectuur. Soms zijn ze toeristen die rondwandelen en andere keren zijn ze plaatselijke bewoners die hun manier van leven laten zien, maar het lukt ze altijd om in grappige en amusante situaties te komen.