Bath Day
Figaro de kat staat in de belangstelling nadat hij door Minnie Mouse in bad is gestopt, wordt verwend met lint en parfum en vervolgens een groep losgeslagen straatkatten tegenkomt. Een bange Figaro weet te winnen wanneer hij een stapel vuilnisbakken op zijn tegenstander laat vallen. Als beloning moet hij van Minnie nog een keer in bad.