The Quiet Hour
In een post-apocalyptische wereld vol buitenaardse indringers moet een tienermeisje haar blinde broertje beschermen. Ze verdedigen hun afgelegen huis niet alleen tegen de aliens, maar ook tegen wanhopige, kannibalistische overlevenden die door het landschap zwerven, zodat ze zowel beschermer en strijder moet zijn om te overleven.