Arayış
Nisan, een ongelukkige, zieke vrouw die vastzit in het stadse leven, gaat op zoek naar haar vriendin die verdwijnt nadat ze samen een genezingssessie hebben bijgewoond. In haar zoektocht ontdekt Nisan een louche sekte. Ondanks haar twijfels kan Nisan de beloftes van de sekte niet negeren, waarop ze besluit een geheimzinnige man genaamd Tufan te volgen. Dit leidt haar naar een avontuur vol onzekerheden.
Nisan zoekt de sekte waarmee ze in aanraking is gekomen en ontmoet een geheimzinnige man, Tufan.
Nadat Nisan de test van Tufan heeft doorstaan, moet ze ook de goedkeuring van Fatos zien te krijgen.
Nog voordat Nisan is bekomen van de schrik omtrent Zeren, moet ze de politie te woord staan.
Nisan ontwaakt in een hemelse nieuwe wereld na haar nacht met Tufan. Azra is jaloers op haar.
Na het verliezen van iets dierbaars, gaan Nisan en Azra nog één keer de confrontatie met elkaar aan.