Marvel Studios' Captain America: The Winter Soldier
In het huidige Washington, D.C. vormt Steve Rogers, alias Captain America, een team met de Black Widow en nieuwe bondgenoot de Falcon en voeren ze strijd tegen een krachtige, en geheimzinnige vijand.