Nikki Glaser: Good Girl
Nikki Glaser brengt een brutaal eerlijke special over ouder worden, schoonheid en roem. Ze onderzoekt wat het betekent om relevant, begeerlijk en echt te blijven in een cultuur die nooit wegkijkt.