Evermoor
Tara Crossley verhuist met haar beroemde moeder en een gloednieuwe stieffamilie naar het Engelse dorp Evermoor. Eenmaal daar realiseert ze zich dat het Engelse platteland niet zo saai is als ze van te voren dacht. In het spookachtige huis van de Crossleys hangt een wandkleed dat de toekomst voorspelt en het lijkt erop dat iemand zijn best doet om de Crossleys uit het huis te jagen. Tara onderneemt actie, maar haar daden zorgen ervoor dat haar vijanden drastische maatregelen nemen. Tara moet vechten om haar familie, hun thuis en haar toekomst te beschermen.