Ibiza Occidente
In het hart van het Hollywood van de elektronische muziek ligt Ibiza, waar muzikanten, DJ's en promotors zorgen voor een uitgebreide entertainment scene. Via "negen en een half muziekverhalen" biedt de film een inkijkje in deze levendige wereld, waar thema's als plezier, seks en vrijheid worden verkend. Op Ibiza is muziek verweven met de verhalen van het leven.