PORTRAITS DE VOYAGE : LITHUANIE - La Colline des Croix
Het bedevaartsoord Heuvel der Kruisen is een heuvel met een ongelooflijke verzameling kruisen die tijdens de Sovjettijd vaak met de grond gelijk werd gemaakt. In die tijd was het plaatsen van een kruis een daad van verzet.