Toto's peuterspeelzaal
Toto en zijn beste vriend Robbie zijn speelgoed dat tot leven komt in een peuterklas als alle kinderen naar huis zijn. Het klaslokaal verandert in een denkbeeldige wereld waar ze ontdekken wat de kinderen overdag hebben geleerd en waarmee ze hebben gespeeld, en waar ze daarna hun eigen wonderlijke avonturen beleven.
Toto en Robbie helpen eendjes met zwemmen, nemen een kalf mee naar huis en nemen de trein.
Dr. Toto repareert Robbies gebroken antenne. Robbie niest en veroorzaakt chaos op de peuterschool.
Toto en Robbie vinden een brandweerwagen, houden een dansfeestje en zorgen voor een babyrobot.