Return of the White Shark
Een recordaantal witte haaien trekt naar de populairste toeristische bestemming van New England en ze jagen op een nog niet eerder geziene wijze.
Een recordaantal witte haaien trekt naar een van de populairste toeristische bestemmingen van New England en jaagt op een nog niet eerder geziene wijze. Om te begrijpen waarom de haaien hier zijn en wat dit betekent voor Cape Cod, bestudeert een team van wetenschappers dit groeiende fenomeen, in een poging de mensen veilig te houden. Zijn de haaien bezig het natuurlijke ecosysteem te veranderen of juist te herstellen?