Arctic Ascent with Alex Honnold
Alex Honnold leidt een expeditie naar Groenland om een klif van 1200 meter hoog te beklimmen en onderzoek te doen naar de impact van klimaatverandering op de regio.
Alex Honnold leidt een zes weken durende expeditie naar Oost-Groenland voor een beklimming van een van de hoogste rotswanden ter wereld die nog nooit beklommen is. Maar dit is veel meer dan een klimreis. Met behulp van glacioloog Heidi Sevestre onderzoeken Alex en het team de impact van klimaatverandering op gletsjers, ijskappen en fjorden in dit afgelegen deel van de Noordpool.