André Brasilier - Les Racines du Rêve
De werken van André Brasilier zijn overal te vinden, van de École des Beaux-Arts in Parijs tot het Hermitage Museum. Deze kunstenaar sloeg een uniek pad in als 'transfiguratieve' schilder in zijn loopbaan, die al zeventig jaar duurt. In dit portret ter gelegenheid van zijn honderdste verjaardag worden de harmonie en emotie verkend die zijn levenslange zoektocht naar schoonheid bepalen.