Expedition Mars: Spirit & Opportunity
Expeditie Mars vertelt een van de grootste verhalen uit het ruimtetijdperk - het avontuur van de Marsrovers, Spirit and Opportunity. De rovers hielden jarenlang vol, beklommen kraterwanden en overleefden stofstormen, ijskoude nachten en kapotte wielen. Als onversaagde ontdekkingsreizigers versterkten ze NASA's Mars-programma en gunden ons een blik op Mars.