Tough Trucks of Ethiopia
Zay Harding reist per vrachtwagen door Ethiopië, van de brandend hete Afarwoestijn naar de dramatische hooglanden en oude steden zoals Lalibela en Axum. Onderweg ontdekt hij historische schatten en legendes, waaronder de Ark van het Verbond.