Iberia's Woodlands
In deze tweedelige documentaireserie zien we voor welke uitdagingen de bosbewoners elke dag staan om te overleven. Wanneer in bepaalde periodes van het jaar de leefomstandigheden verharden, worden ze allemaal op de proef gesteld door concurrentie en rivaliteit. Een mix van aanpassing en geluk zal beslissen wie erin slaagt te overleven.