Escape From Loch Ness: Saving a WWII Icon
Als een van de belangrijkste watervliegtuigen uit de Tweede Wereldoorlog strandt in de beruchte wateren van Loch Ness, begint een race tegen de klok. Deze film volgt de dramatische pogingen om te voorkomen dat dit iconische vliegtuig in de diepte verdwijnt voordat het te laat is.