Devs
De jonge software-engineer Lily Chan onderzoekt de geheime ontwikkelingsafdeling van haar werkgever, een hypermodern technologiebedrijf dat is gevestigd in Silicon Valley en dat volgens haar achter de moord op haar vriend zit.
Devs richt zich op een jonge software-engineer genaamd Lily Chan, die werkt voor Amaya, een hypermodern technologiebedrijf dat is gevestigd in Silicon Valley. Na de schijnbare zelfmoord van haar vriend Sergei, vermoedt Lily vals spel en ze begint het te onderzoeken. Ze realiseert zich al snel dat alle wegen leiden naar Forest, de raadselachtige CEO van Amaya, en Devs, de geheime ontwikkelingsafdeling van het bedrijf. In Lily's zoektocht naar de waarheid ontdekt ze een op technologie gebaseerde samenzwering die de wereld zou kunnen veranderen.