PORTRAITS DE VOYAGE : MOSCOU - À la Recherche de Laïka
In deze korte film verkennen we de Russische hoofdstad Moskou om eer te bewijzen aan Laika. Deze Sovjet-ruimtehond was de eerste die in een baan om de aarde vloog.