In 1899 wordt een moedige groep New Yorkse krantenjongens tegen alle verwachtingen in helden als ze samenwerken om een gewetenloze tycoon te verslaan. Vastbesloten om hun dromen waar te maken, vinden ze de moed om de machthebber uit te dagen in deze liveaction-musical. Bevat beelden van roken.