Ooggetuigenverslagen, ongelooflijke homevideo’s en de nieuwste wetenschappelijke onthullingen vertellen het aangrijpende verhaal van een aardbeving die grote ellende heeft veroorzaakt in Nepal en op de hoogste berg op aarde.