Primal Survivor
Extreme avonturier Hazen Audel herbeleeft zijn spannendste, engste en walgelijkste momenten en onthult wat er nodig is om te overleven in het wild. Water vinden, proteïne zoeken, een onderkomen bouwen en vuur maken zijn essentieel om te overleven in de natuur, maar in sommige onherbergzame gebieden kunnen deze basisdingen onmogelijk lijken.