A Hero’s Journey: The Making of Percy Jackson and the Olympians
Een halfgod zijn valt niet mee… en in de schoenen staan van populaire personages evenmin. Terwijl ze personages vertolken die op een queeste zijn, beginnen Walker, Leah en Aryan zelf aan een episch avontuur. Volg deze drie jonge helden die, samen met een gepassioneerde cast en crew, binnenstappen in de werelden van goden, vechten met buitengewone wezens en legendarische stunts uitvoeren. E o ja, ze moeten ook nog naar school.
Een halfgod zijn valt niet mee… en in de schoenen staan van populaire personages in een imposante tv-serie evenmin. Terwijl ze personages vertolken die op een queeste zijn, beginnen Walker, Leah en Aryan zelf aan een episch avontuur. Volg deze drie jonge helden die op de set van 'Percy Jackson and the Olympians', samen met een gepassioneerde cast en crew, binnenstappen in de werelden van goden, vechten met buitengewone wezens en legendarische stunts uitvoeren. En o ja, ze moeten ook nog naar school. Deze reis vol uitdagingen, geproduceerd door Evolve Studios, onthult de magie achter de Mist.