Assembled: The Making of Eternals
Regisseur Chloe Zhao en de cast van Eternals onthullen alles over hun ervaringen met het maken van de meest ambitieuze film van Marvel Studios tot nu toe. Ontdek hoe de acteurs in de huid van hun personages kropen, op afgelegen locaties filmden en samen een band smeedden die de basis vormde van de onderlinge relaties van de personages op het scherm, die ruim 7000 jaar beslaan.
De meest ambitieuze film van Marvel Studios tot nu toe. Ontdek alles over Chloe's visie voor het project en hoe ze te werk ging om een zowel intieme als epische film te maken. Je leert hoe de filmmakers en schrijvers de comics aanpasten voor film en koers zetten door de geschiedenis van de mensheid om een verhaal te schrijven waarmee de Marvel-wereld een geheel nieuwe richting in zou slaan. Neem een kijkje achter de schermen en leer hoe elke afdeling, van productieontwerp tot kostuums, inspiratie haalde uit het vroege werk van Jack Kirby. Ook leer je hoe de cast in de huid van hun personages kroop na hun allereerste ontmoeting op Comic-Con, hoe ze samen naar afgelegen locaties reisden en alle weersomstandigheden doorstonden om een van de natuurlijkste Marvel-filmervaringen ooit te creëren. Ze vertellen over hun sterke onderlinge band, hoe ze zowel op de set als daarbuiten een familie waren, en hoe dat een basis vormde voor de onderlinge relaties van de personages die ruim 7000 jaar beslaan. Ontdek dit alles en meer in The Making of Eternals.